SOB_2675

Komentarze po meczu KSZO-Developres

Jacek Nawrocki, trener reprezentacji Polski kobiet
– Ten pierwszy set, to była bardzo dobra gra KSZO, szkoda tylko oddania tej inicjatywy pod koniec seta, gdzie zawodniczki z Rzeszowa odbudowały się i to był kapitał, który wykorzystały w trzech kolejnych setach. Pojedynek zespołów z dwóch różnych biegunów, wynik mógłby wskazywać, że faktycznie jest ten dysonans między zespołami, ale ta gra: wiele długich wymian nakazuje taką ocenę, że te zespoły faktycznie są bliżej siebie.
Ten sezon trwa. Te zespoły mają jeszcze dużo do ugrania. Myślę, że Ostrowiec już pewnie kroczy gdzieś po to miejsce w środku tabeli. Układ meczy pokazuje, że jeżeli będzie w ten sposób grał, to może być spokojny o dobre miejsce. Natomiast Rzeszów na pewno do końca będzie walczył o medale.

Dariusz Parkitny, trener KSZO Ostrowiec
– Faworyt dopiął swego i ma trzy punkty. Zaczęliśmy mecz bardzo dobrze, tak jak sobie zakładaliśmy. Każdy element, każde miejsce na boisku było wypełnione idealnie. Ale daliśmy się rozegrać zespołowi Developresu – to jest najgorszy mankament w tym secie. Zamiast dobić do 11-12, to Rzeszów zaczął grać i było blisko, by nas doszedł w końcówce. Konsekwencje tego były później widoczne.
Zdobywając tu dwa, albo trzy punkty, mielibyśmy „spokojne jutro”. Następny tydzień, a w zasadzie niedziela powiedzą więcej. Te zespoły z miejsc 13-14 będą grać play off o uniknięcie baraży z zespołem z I ligi. Chcielibyśmy oczywiście tego uniknąć i zrobimy wszystko, by tak było, ale w żadnym meczu nie będzie łatwo. To że liga jest wyrównana, to jedno, ale Orlen Liga pokazuje, że trzeba walczyć o każdą piłkę.
Lorenzo Micelli, trener Developresu SkyRes Rzeszów:
– Byliśmy przygotowani na bardzo trudny mecz, ponieważ wiedzieliśmy, że KSZO Ostrowiec Świętokrzyski w każdym z ostatnich spotkań zdobywał punkty i nie brało się to znikąd. Od początku ekipa gospodyń zaczęła bardzo dobrze, natomiast my graliśmy za mało agresywnie i dlatego nie najlepiej wyglądał ten pierwszy set. Dziewczyny pracują coraz lepiej. Cały czas doskonalimy rożne elementy, by nasza gra była coraz ciekawsza i przynosiła oczekiwane efekty.