KSZO-Celsa

Hutnicze DNA

Hutnicze DNA. To tytuł nowej kampanii wizerunkowej siatkarek KSZO Ostrowiec. Zaprezentowano ją na konferencji prasowej.

 

Ekipa siatkarek KSZO Ostrowiec Świętokrzyski w ostatnim czasie wzięła udział w niezwykłej sesji fotograficznej. Miała ona miejsce w stalowni i walcowni Huty Celsa Ostrowiec. Zawodniczki i trener František Bočkay pozowali w hutniczych strojach. Zrealizowano także krótki film promocyjny.

 

– Ta kampania ma na celu ocieplić wizerunek klubu nie tylko w mieście, ale także w całym kraju. Jej zadaniem jest również przybliżenie genezy powstania klubu, który 90 lat temu założyli pracownicy zakładów ostrowieckich. Wierzę, że to pomoże w rozmowach z potencjalnymi sponsorami, których sekcja siatkówki chce pozyskać – mówił podczas konferencji Dawid Ogórek, dyrektor  do spraw marketingu i komunikacji.

 

Kampania w jubileuszowym dla KSZO roku ma przybliżyć historię Klubu i zintegrować lokalne środowisko wokół siatkówki. Nawiązanie do hutniczych tradycji to także ukłon w stronę sponsora, czyli Celsy, z którą ma nadzieję nawiązać ściślejszą współpracę.