Rozpoczynamy przygotowania! Gazeta Ostrowiecka dołącza do grona partnerów KSZO

W czwartek, 1 sierpnia o 14:00 drużyna KSZO Ostrowiec w składzie: zawodniczki, sztab szkoleniowy, prezes oraz dyrektor klubu spotkali się na konferencji prasowej z lokalnymi mediami i kibicami, na której przedstawiony został cały zespół oraz plan przygotowań do sezonu. Podpisano także umowę o współpracy barterowej z Gazetą Ostrowiecką.

Po krótkim przedstawieniu każdej z zawodniczek, głos zabrał szkoleniowiec KSZO Ostrowiec, Łukasz Marciniak:

Odliczaliśmy dni do startu przygotowań. Udało nam się zbudować bardzo fajny, młody i perspektywiczny skład. Okres przygotowawczy poświęcimy na pracę nad zgraniem zespołu, a także skupimy się na technice. Będziemy korzystać z obiektów w Ostrowcu Świętokrzyskim – hali sportowej, basenu, siłowni i odnowy biologicznej oraz  z boisk do siatkówki plażowej Ośrodka Wypoczynkowego w Gutwinie. Uważam, że są tutaj bardzo dobre warunki do pracy – przyznał trener.

Asystent trenera, Mikołaj Mariaskin był pod wrażeniem obiektów sportowych, z których od jutra wspólnie z drużyną będzie mógł korzystać.

Pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne, zarówno pod względem organizacji, jak i zaplecza. Jeśli chodzi o obiekt, to jest to najlepsze miejsce, w którym będę miał przyjemność pracować. Mam nadzieję, że swoją grą będziemy przyciągać dużą ilość kibiców. Pierwsza liga jest mocna i bardzo niedoceniana w ostatnich latach. Będziemy starali się godnie reprezentować miasto Ostrowiec, dlatego warto będzie przychodzić na nasze mecze i nas wspierać – powiedział Mikołaj.

W Ostrowcu nie mówi się głośno o celach w najbliższym sezonie. Ciężko jest prognozować co się wydarzy z tak młodym składem. Na pewno cała drużyna będzie skupiać się na walce, przysłowiowemu „gryzieniu parkietu” i wygrywaniu kolejnych meczów.

Liga jest niedoceniana i nieobliczalna. Nie stawiamy sobie celów, ale wiążemy duże nadzieje z zawodniczkami. Wierzymy, że  będziemy mogli sprawić niejedną niespodziankę w lidze – powiedział prezes zarządu, Mirosław Buszkiewicz.

Dziennikarze obecni na konferencji nawiązywali także do poprzedniego sezonu i spadku z najwyższej klasy rozgrywkowej. O tym trudnym i nieudanym czasie jak najszybciej chce zapomnieć prezes klubu, Mirosław Buszkiewicz:

– Poprzedni sezon był bardzo trudny, ale chcemy go już zamknąć. Teraz koncentrujemy się na pracy nad 1. Ligą. Profesjonalny klub nie może funkcjonować bez pieniędzy, dlatego naszym zadaniem jest pozyskiwanie sponsorów. Sztab trenerski koncentruje się na sprawach sportowych, a my z Dawidem Ogórkiem zajmujemy się innymi działaniami. Rozmawiamy z firmami, które wspierały nas w poprzednich latach, ale także z nowymi instytucjami. Myślę, że efekty będzie widać niebawem. Ważnym celem jest ustabilizowanie sytuacji w klubie, która już teraz się poprawia i wierzymy, że z tygodnia na tydzień będzie wyglądała jeszcze lepiej – przyznał Mirosław Buszkiewicz.

SONY DSC

Grono sponsorów i partnerów KSZO Ostrowiec sukcesywnie się powiększa. Na konferencji prasowej podpisana została umowa z Gazetą Ostrowiecką, która będzie partnerem medialnym klubu. Prezes spółki, a zarazem redaktor naczelny Gazety Ostrowieckiej w samych superlatywach wypowiadał się o współpracy:

Cieszę się, że nawiązaliśmy współpracę z klubem. W dużej mierze jest to zasługa Dariusza Kisiela, który jest wielkim pasjonatem sportu. Nie jesteśmy firmą, która dysponuje wielkimi środkami pieniężnymi, ale zrobimy wszystko, żeby pokazać działalność i dokonania klubu szerszemu gronu odbiorców. Chcemy także zachęcić kibiców do większego udziału w meczach i towarzyszenia zespołowi w trakcie rozgrywek – powiedział Wojciech Turczyński, redaktor naczelny Gazety Ostrowieckiej.

Logotyp Gazety Ostrowieckiej znajdzie się na koszulkach meczowych naszego zespołu. Oprócz tego, do grona firm wspierających klub dołączył także partner techniczny, White Hare (o którym pisaliśmy tutaj) oraz producent odżywek i suplementów, Active Zone.

Chcemy odbudować i poprawić wizerunek klubu lokalnie i globalnie, zarówno w województwie, jak i w całej Polsce. To pozwoli nam w późniejszym czasie na rozmowy z potencjalnymi sponsorami. Umowa z firmą Kryniczanka, która także zostanie naszym partnerem jest już na etapie finalizacji. Logotyp umieszczony zostanie na koszulkach meczowych KSZO. Firma zapewni nam wodę na cały sezon. Butelki będą wyjątkowe, ponieważ Kryniczanka przygotuje specjalne etykiety z hasłem „hutnicze dna”. Najprawdopodobniej za ok. półtora tygodnia pierwszy transport wody dotrze do Ostrowca – zdradził Dawid Ogórek, dyrektor klubu.

Oprócz wody, KSZO Ostrowiec będzie także dystrybuował browar Regionalny Pilsweizer z Grybowa, który także będzie oklejony specjalnie przygotowanymi etykietami z hasłem „hutnicze dna”. Wkrótce więcej informacji!

Przed drużyną KSZO Ostrowiec niespełna dwumiesięczny okres przygotowawczy do zbliżającego się sezonu w 1. Lidze. Ten intensywny czas zespół poświęci na treningi i mecze kontrolne, ale także zgrywanie się ze sobą oraz zapoznawanie z miastem. Już pod koniec sierpnia zaplanowano pierwsze mecze kontrolne. Więcej o planie przygotowań przeczytacie → tutaj ←.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *